BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Mei 20, 2010

Dear Sempurna :D

Dear Sempurna..
baik2 kan?

Dear Sempurna..
saya pergi dulu ya..
saya sedikit capek berkeliling dunia mencarimu..

Dear Sempurna..
saya belok dulu ya..
saya janji..saya akan mencari jalan putar balik kok..

Dear Sempurna..
saya yakin Tuhan pasti menjagamu..
saya yakin Tuhan menjagamu lebih dari yang saya lakukan..

Dear Sempurna..
apakah Tuhan menyampaikan pesanku padamu?
saya yakin Tuhan menyampaikannya, Sempurna..
apakah kamu hiraukan pesanku itu, Sempurna?
Kau dengar tidak Sempurna, apa yang Tuhan bisikkan padamu tentang pesanku?

Dear Sempurna..
dulu..setiap malam..saya titip pesan pada Tuhan..
saya minta Tuhan menyampaikan padamu, kalau saya sayang sekali sama kamu, Sempurna..
sekarang saya tidak pernah lagi titip pesan,Sempurna..
Saya ingin mengatakannya sendiri padamu, Sempurna..

Dear Sempurna..
mungkin sebaiknya saya titipkan pesan lagi pada Tuhan ya Sempurna?
agar kamu bs mendengar lebih jelas..
bukan begitu, Sempurna?

Dear Sempurna..
hati - hati ya..
jaga diri kamu, Sempurna..

0 komentar: