BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oktober 23, 2011

please, God..

Tuhanku,
Hari ini saya udah amat sangat menyibukkan diri. Sudah amat sangat nyapek2in diri. Supaya, ketika saya nyampe kos, bs langsung tdr nyenyak. Tp Tuhan, kenapa masi juga kepikiran dia? Masi juga nangis? Kenapa tangisan saya semalam bnr2 membuat saya merasa sakit sekali? Belum pernah merasakan sakit seluar biasa semalam. Berbuah hangover di pagi hari.

Tuhanku,
Kenapa dia tidak pernah membiarkan saya hidup tenang?
Ketika saya sudah hidup tenang, tanpa dia, susah payah berjuang hidup tanpa dia,menegakkan kepala denger omongan orang, dia muncul lagi? Dalam bentuk apapun..
Kenapa dia tiba2 muncul di kota ini kemarin? Kenapa dia membiarkan saya berharap dia bakal berani menemui saya? Dan ternyata he's not that brave to see me?
Dan kenapa fase saya meninggalkan - saya dibuat luluh - saya dikecewakan lagi terus berulang Tuhan? Dan, kenapa dia tidak pernah sekalipun membiarkan saya hidup tenang?

Tuhanku,
Kenapa seorang Rishki Bayu Nendra ini bs mengalahkan kehadiran Gery Hardhiarto dan Muhammad Rifat Hasan di kehidupan saya?
Mengapa mereka berdua tidak bs mengalihakn perhatian saya dr dia Tuhan?


Tuhanku,
Jawablah saya, apa makna dibalik ini semua?
Sembuhkan luka ini Tuhan..

Best Regards,
Primahasmi Dalulia

0 komentar: